Обичайните заподозрени... витамини през зимата

Обичайните заподозрени... витамини през зимата

Още при първите симптоми на настинка повечето от нас посягат към витамин С, но има и други полезни вещества, които да се грижат за организма ни през студените месеци. Както вече споменахме витамин С е начело в класацията за най-необходимите зимни витамини. Мултивитаминните комплекси са подходящ избо...

Дата: 06 февруари 2012 г. 17:37 ч.
Защо трябва винаги да сте хидратирани?

Защо трябва винаги да сте хидратирани?

Чувството на слабост, изтощение и невъзможност за концентрация обикновено настъпва след интензивно физическо натоварване. Според последни изследвания обаче само след като изпиете чаша с вода, умората може да изчезне.

Дата: 06 февруари 2012 г. 12:52 ч.
Аспиринът и парацетамолът всъщност били вредни

Аспиринът и парацетамолът всъщност били вредни

Боли ли те глава, стави ли те въртят гълтай парацетамол! Простудил ли си се, тресе ли те - вземи парацетамол! При това, хапчетата са евтини и се продават без рецепта. Още повече, че са проверени от времето: аспиринът се употребява в медицината от 100 години, а парацетамолът са го ползвали още нашите...

Дата: 04 февруари 2012 г. 12:30 ч.
Яжте бавно, за да не качвате килограми

Яжте бавно, за да не качвате килограми

Американски учени са установили, че бързото ядене увеличава количеството на консумираната храна. Резултатите от изследванията показват, че мъжете се хранят по-бързо от жените, по-пълните хора ядат по-бързо от по-слабите, както и че пълнозърнестите храни се консумират по-бавно от рафинираните.

Дата: 02 февруари 2012 г. 17:44 ч.
Захарта трови колкото алкохола и цигарите

Захарта трови колкото алкохола и цигарите

Бялата захар оказва пагубно въздействие върху човешкото здраве и е не по-малко токсична от алкохола и цигарите. Поради тази причина американски учени настояват производството и продажбата на хранителни продукти и напитки със сладки добавки да бъдат подложени на строга регулация, съобщиха ИТАР-ТАСС и...

Дата: 02 февруари 2012 г. 13:21 ч.
Доматите са убийци на ракови клетки

Доматите са убийци на ракови клетки

Доматите съдържат определени хранителни вещества, които могат да забавят прогресията на рак и дори убиват раковите клетки, показват последните проучвания на учени от университета на Портсмут, предаде БГНЕС.

Дата: 02 февруари 2012 г. 13:18 ч.
Враг в чинията: солта

Враг в чинията: солта

Днес на подсъдимата скамейка ще поканим солта. Много хора смятат, че не ядат много сол, защото не си солят допълнително храната, но всъщност има много скрити източници на натриев хлорид в готовите продукти. "Сол" и "натрий" се използват почти като взаимозаменяеми, но солта съдържа едва 40% натрий.

Дата: 01 февруари 2012 г. 14:20 ч.
6

6 "забранени" храни, които може да хапвате

Черните списъци на храните, които са вредни по една или друга причина, се изменят постоянно. Днес едно е полезно, утре вече не е и се заменя с друго. Извадили сме кратък списък на храни от черния списък, които може да си хапвате с чиста съвест, защото всъщност са полезни и питателни.

Дата: 01 февруари 2012 г. 12:17 ч.
Кафето променя нивото на естрогена при жените

Кафето променя нивото на естрогена при жените

Кофеинът променя нивата на хормона естроген при жените и действа по различен начин при представителките на различните етноси, пише сайтът Хелтдейлинюз, позовавайки се на американско проучване. Специалистите от Националния здравен институт на САЩ изследвали над 250 жени на възраст между 18 и 44 годин...

Дата: 31 януари 2012 г. 16:15 ч.
От млякото се поумнявало

От млякото се поумнявало

Само чаша прясно мляко дневно е достатъчна, за да се повишат умствените способности, съобщи в. "Дейли мейл", позовавайки се на американски учени. Учени от университета на Мейн установиха, че шансовете за успех на тест за памет и мозъчни функции са пет пъти по-високи за хората, които редовно пият мля...

Дата: 31 януари 2012 г. 12:20 ч.
Първа Предишна

Вход за потребители

Потребител:
Парола:
В момента

-7℃
Днес

-7℃ / -3℃
Утре

-12℃ / -7℃
bTV
TV7
сега: Денят отблизо - магазинно предаване... 12:00 По света и у нас - информационна ем... 12:30 Частен случай - публицистична рубри... 12:35 Телепазарен прозорец цялата програма

Новини

И младежкото ДПС срещу АСТА
И младежкото ДПС срещу АСТА
Като граждани и като членове на младежкото ДПС ще се включим в протестите срещу споразумението АСТА и неговото ратифициране от българския парламент. Това заявиха днес трима от членовете на ръководството на младежката структура, предаде БГНЕС. Председателят Джейхан Ибрямов, зам.-председателят Станисл...
05 февруари, 2012
Хилари Клинтън кацна в София
Хилари Клинтън кацна в София
Държавният секретар на САЩ Хилари Клинтън кацна в България. Самолетът й се приземи точно в 12,33 часа. Визитата й в София ще продължи около 5 часа, предаде БЛИЦ. Хилари се показа от модифицирания Боинг 757 в 12,44 с прибрана коса, слънчеви очила и с панталон. Тя незабавно получи огромен черен чадър,...
05 февруари, 2012
Петър Стоянов: Нямаше две папки на БСП на 4 февруари 1997
Петър Стоянов: Нямаше две папки на БСП на 4 февруари 1997
През последните 15 г. рядко съм говорил по темата за 4 февруари 1997 г., защото си мислех, че историята ще постави всичко на мястото си. Никога не съм определял себе си като герой от 4 февруари. Това каза пред БНР Петър Стоянов, президент на България от 1997 до 2002 г., предаде БГНЕС. Героят на 4 фе...
05 февруари, 2012
Бинев за големите разходи на евродепутатите: Сам си плащам
Бинев за големите разходи на евродепутатите: Сам си плащам
Моите сметки са доста по-големи и аз си доплащам. Това заяви евродепутатът Слави Бинев в предаването "Тази неделя" на бТВ в коментар на проверката в Европарламента, която започна за разходите за командировки на някои евродепутати. Европарламентът ще провери няколко депутати, сред които освен Слави Б...
05 февруари, 2012
България стана част от европейската корабна мрежа за борба с нефтени разливи
България стана част от европейската корабна мрежа за борба с нефтени разливи
България стана част от страните, в които Европейската агенция за морска безопасност (EMSA) има разположени специализирани кораби за борба с нефтени разливи, предаде БГНЕС. Това става ясно от отчета на Изпълнителна агенция "Морска администрация" към Министерството на транспорта, информационните техно...
05 февруари, 2012